¿Afectan las emociones positivas colectivas en al resiliencia grupal?
Meneghel, I. Meneghel, I. (2011). ¿Afectan las emociones positivas colectivas en al resiliencia grupal? Fòrum de Recerca, 16, 847-859. ISSN: 1139-5486.
Meneghel, I. Meneghel, I. (2011). ¿Afectan las emociones positivas colectivas en al resiliencia grupal? Fòrum de Recerca, 16, 847-859. ISSN: 1139-5486.
Salanova, M., Schaufeli, W.B., Martínez, I., & Bresó, E. Salanova, M., Schaufeli, W.B., Martínez, I., & Bresó, E. (2010). How obstacles and facilitators predict academic performance: the mediating role of study burnout and engagement. Anxiety, Stress & Coping, 23(1), 53-70.
Lorente, L., Salanova, M. & Martinez, I.M. Lorente, L., Salanova, M. & Martinez, I.M. (2011). Developing a Job-related Self-efficacy Scale among Construction Workers. Revista Interamericana de Psicología Ocupacional, 30, 149-160.
Bustamate, M., Llorens, S., & Acosta, H. Bustamate, M., Llorens, S., & Acosta, H. (2014). Empatía y calidad de servicio: El papel clave de las emociones positivas en equipos de trabajo. Revista Latinoamericana de Psicología Positiva, 1, 7-17. ISSN 0719-4420.
Salanova, M., Llorens, S., y García-Renedo, M. Salanova, M., Llorens, S., y García-Renedo, M. (2003). ¿Por qué se están quemando los profesores? Prevención, Trabajo y Salud, 28, 16-20.
Devloo, T., Anseel, F., Beuckelaer, A. & Salanova, M. Devloo, T., Anseel, F., Beuckelaer, A. & Salanova, M. (2014). Keep the fire burning: Reciprocal gains of basic need satisfaction, intrinsic motivation and innovative work behaviour. European Journal of Work and Organizational Psychology, 24 (4), 491-504. DOI: 10.1080/1359432X.2014.931326 JCR Impact Factor 2013: 2,463 (Psychology, Applied Q1ranking [...]
[wordpress_file_upload]Salanova, M., Grau, R., Cifre, E., & Llorens, S. Salanova, M., Grau, R., Cifre, E., & Llorens, S. (2000). Computer training, frequency of use and burnout: the moderating role of computer self-efficacy. Computers in Human Behaviour, 16, 575-590.
Salanova, M., & Schaufeli, W. B. Salanova, M., & Schaufeli, W. B. (2000). Exposure to Information Technologies and its relation to Burnout. Behaviour & Information Technology, 19, 385-392.
Carrero, V., Peiró, J. M., & Salanova, M. Carrero, V., Peiró, J. M., & Salanova, M. (2000). Studying radical organizational innovation through grounded theory. European Journal on Work and Organizational Psychology, 9, 489-514.
Schaufeli, W.B., Martínez, I., Marqués-Pinto, A., Salanova, M., & Bakker, A. Schaufeli, W.B., Martínez, I., Marqués-Pinto, A., Salanova, M., & Bakker, A. (2002).Burnout and engagement in university students: A cross-national study. Journal of Cross-Cultural Studies, 33, 464-481.